menu

Wednesday, September 18, 2013

Apa itu impian ??? impian adalah sesuatu benda yang kita mahu samada dlm jangka masa pendek atau panjang. Ok setiap org ada impian begitu jugak aku.. tapi impian aku banyak, entah jadi ke idok deng tok tahu lah..

  • Nanti aku dah besau, gaji banyak beribu riban aku nak bawa mak apak aku prgi Mekkah. Walaupun diaorg dah banyak kali pegi sana, aku nak pegi bersama dgn mereka pulak.. Insyaallah panjang umur dan murah rezeki.. Amin.. 

  • Dalam jangka masa pendek nak ipong 5s pleaseee !!! someone bagi la kat hakuuu !!! x tahan dah ni nk memiliki 5s tambah lagi kaler gold !! omg !!
 

  • Actually dari dulu2 lagi aku nak couple dgn married dgn someone yg bekerja with uniform.. heheheh.. and now, aku ada la couple dgn seseorang from ATM..and our relationship serius ok, not main2.. Insyaallah before he posting to Sarawak orang tua kami akn bincang dulu apa yg patut
 
 
  • Nanti kahwin esok lusa ker, nak bakal suami pakai uniform kerja sambil bawa pedang ke, tapi yg ni x leh pakai pedang.. sadiss

  • Nak honeymoon jauh2, oversea lah kak ton ! nak tempat romantik ajo eh, tempat sejuk2 and island maybe.. jauh bonar impian aku ni

  • Nak memiliki Ducati, hurmmm tapi mcm x mampu jew, nak bawak Ducati pun ok la kot, but please someone teach me !!!


Hope my dream will come true !! kuang kuang kuang !!

No comments:

Post a Comment