menu

Saturday, November 9, 2013

T_T

hey ! jgn tekezut its that Auni ! ni lah rupanya masa dulu2, buruk kan, hitam tu for sure ! almost 3month at plkn, sek men gila kawad ! masa form 1 strt active kawad kaki, pernah berkaki ayam kawad kaki matahari pacak atas kepala, makan daun, say ILOVEYOU kt tiang bendera ! yes tu semua aku lalui tapi x pernah utk mengalah terus berjuang and finally start form 4 aku boleh conduct tapi masih tdk mempunyai keberanian yg sepenuhnya. Hey ! Kem Batu Jong membuat aku lebih berani dan kuat utk menghadapi kehidupan yg mendtg ! kawan2 entah sape2 x kenal langsung but i can make a good relationship. and i will never never never forget to cikgu Khairil ! because of him aku punya kekuatan dan kekuatan utk berhadpan dgn manusia yg tdk kukenali isi hatinya. suatu ketika dulu selepas latihan kawad kaki aku menangis menangis dan menangis dihadapanya tanya sebarang sebab. ketika itu aku dan cikgu K sahaja yg ada and that time aku pun x tau why i cry. and now i get the answer, to be a leader not such easy way you must go and go and survive what will happen towards urlife. and its first time ak donate darah and seingat aku 7kali jarum dicucuk and aku tdk mengalah selagi darah aku tdk keluar, kiri depan kwn ak semua da pitam before finished donation. memories at plkn give 1001 pengajaran utk ak berhadapan dgn kehidupan ini. I miss kekuatan anggota ALPHA, and time roll call. emo cikit tonight.
- kem plkn batu jong, kumpulan 2 siri 6
 
 

No comments:

Post a Comment