menu

Friday, January 11, 2013

Kemaruk

Now ak kebosanan di bilik sorg2, almaklumlah 10 hari gap untuk next paper. For sure lah roomate aku balik, aku jew x balik. Entah lah x de mood nak balik. Then semalam baru Atin suh ak tngk drama kt TV3 cite Setia Hujung Nyawa. Baru semalam tengok ak da boleh follow sampai episod 12 dah.. Haaa.. Ala ak tngok pun dalam blog mane tah. Agak best r cite nie.




Pelakon Amar Asyran tuuu admireee akuu wehh !! aku impikan suami mcm dia.. errrr.. Boleh pulak mcm tu kan.. Ala cite ni pun adaptasi dari novel gak. Cite skrg bnyk ambik dari novel jew. So x yh baca novel ok, tngk cite lagi menarik.. Pelakon handsomeeee pulakk.. auuummm



"Aku hanya ingin bersamamu, kerana aku telah terlanjur mencintaimu.."




"Tiada insan suci tanpa dosa pada masa lalu, 
Tiada insan berdosa yang gelap masa depannya.."

No comments:

Post a Comment