menu

Wednesday, September 25, 2013

House or Car ???

hurmm.. rumah atau kereta ??? kereta atau rumah ??? ok aku pilih kereta !! hohoho.. !! rumah tu nanti-natilah !! rumah boleh sewa duluuuu !! nanti kalau ak kerja entah kat mana2 beli rumah kat mana2 nanti terbiar jugak rumah aku tuuu.. x kan nak bagi sewa rumah aku tuu.. kereta penting untuk sekarang dan keperluan utk akuu.. nak g kerja la nak balik kg lah nanti senang !! kalau ikutkan hati ni nak je aku beli kereta pakai duit pt ni haaa !! tapi apakan daya kalau ak pakai duit pt nak makan apo eh bulan2 nanti. lagi pun ak slalu balik dari shah alam ke kota bharu drive. kawan2 yg mana nak balik kg, slalu ajak aku sbb boleh kongsi drive sama2.. kereta itu pelengkap kehidupan aku.. yelah sekarang pun ak da pakai motor, nanti kerja upgrade kepada kereta lah pulak. susah kot nk hidup tanpa transpot. Rumah tu belambak boleh sewa. haaa x pun tunggu ak nak kahwin buat syarat, bakal suami ak kalau nak kahwin kene beli rumah dulu !!! wahhh kejam betul aku hahah !! kenapa aku x terfikir rumah sebabnya pakwe aku sekarang ni askar, so kalau berkeluarga nanti boleh duk kuartes askar ajo eh.. jimat dah ehhh.. nanti nak pencen baru beli rumah !! haaaa itu lah plan kiteorg berdua.. heheh.. Insyaallah :)

hurmm.. x demand pun nak pakai kereta mahai2, ak nk kereta vios or neo ajo eh.. memanglah bnyk lagi kereta power2 and best2, tapi ak x nk fanatik sngt sbb da tau x mampu den nok beli eh, nanti ak jugk yg kecewa sbb x dpt memiliki kereta bom bastic eh !! and kereta ni aku akan beli pakai my own money !! Insyaallah


first choice

second choice

No comments:

Post a Comment