menu

Thursday, January 24, 2013

Rebus-rebus

Nak story pasal kerancakan bersama BFF Eikha and Atin ! 20.1.12 kami hangout before ak cuti sem. Cun larh sangat kan keesokkan harinya ak last exam pagi pulak tu. Da la malam semalmnya ak duk KL ngn pakwe aku. Nasib baik si Mie tu balik kem boleh lah ak study.. Wohoho.. Malam tu kiteorang kua dinner jew. 

Kononnye nak makan Steambot larh kan, sampai gaduh2 cari kedai Rebus-rebus Atin cakap kt Seksyen 16, cari punye cari haishhh mane nih sampai ke Padang Jawa dah nie.. Apenye kedainya memang kat area Padang Jawa da.. Alahai dekat sangat ngn UiTM tu. Hahah.. 

Kedai ni namanya Rebus-rebus area Padang Jawa yang kt traffic light yang kt area 7-Elevent tu. Harganya RM27.90 seorang. Tapi lau makanan korang ambk tu x habis dia akan cas RM6 untuk 100gram. Menu dia best lah jugak. Kedai dia x ramai orang mungkin sebab tecorok kot tapi enjoy lah menu dia boleh tahan.

 Kami dengan nafsu serakah nye ambik makanan sebanyak yang mungkin. Aku seharian x makan kot sebab malam tu nak makan banyak2. Hahahah... Atin ambk makanan yang kene grill, Eikha ambk mknan yang rebus2, aku ambik suka hati aku jew. Hahah.. Masa nak grill tu mak ai meletop-letop pulak tambah kalau grill sotong, habis keluar lah babi aku nih. Hahahah.. Mulut aku ni choi cikit! 


 


 And the sweet moment, Atin make a chocolate moist for our friendship.. Tapi sayangnya aku makan cikit je kek tu sebab perut da penuh, selebihnya bagi kat Eikha.. And Atin also make my favourite cheese tart ! Cheese tart Atin memang awesome !! I like it !! 



 
Lepas perut dah kenyang kami lepak Dataran Shah Alam dh x de tempat nak pegi.. Nak lepak tempat yang x perlu jalan yelah dah x larat nk bawa perut yang besauu nie.. Hahahha.. Tengok jela mat rempit buat skill yang tah pape, so teringat pulak dulu masa sek men ak selalu main motor.. Hahah.. 




Kul 12 diaorang hantar aku yela aku kul 4am nak kene bangun study lagi. Nak study terus memang x lah kan, perut kenyang mata kuyu lah. 

By the way, walaupun just having a dinner, but we are enjoy.. Yelah da lama kiteorang x lepak sama. Nanti jumpa bulan February tau korang for Atin Weeding !! Aku pulak x sabar ! Hahah.. 

Love you BFF,
EIKHA
ATIN CINO
AUNI





No comments:

Post a Comment