menu

Friday, January 25, 2013

Happy Birthday Love



Hey ! Hey ! 
Happy Birthday Pa !
Sweet 27 years old !
There's nothing to say than I LOVE YOU !

This is my favorite cake and I make it as your birthday cake ! 
I hope you like it !
Chocolate Indulgence 
It was as good as it looks, believe me!

Actually tomorrow his birthday but I update early. Heheh.. Sejak akhir-akhir ni hubungan kita semakin goyah. Saya ada salah, awak pun ada salah. Masing-masing ego.. Tapi saya rasa hubungan kita x kan berkekalan.. Saya x nampak masa depan hubungan kita.. Mungkin ini kali terakhir saya celebrate birthday awak.. Saya sayang awak, tapi mungkin kita berpisah adalah jalan ynag terbaik untuk kita.. Biarlah saya pendam pendam perasaan saya ni dalam2 dan awak x perlu tahu..
  
By the way, mengenalimu almost 2 years banyak suka dan duka.. Masa bahagia akan ku simpan sebagai kenangan terindah dalam hidupku.. Saya makan hati bila bersama awak, awak x pernah nak hargai saya !

 26 Jan 2013
I LOVE YOU

Saya sayang awak, tapi awak nampak tu semua, Awak x hargai saya sebagai awek awak.. So sekarang aku menghitung hari nak let go si dia  :( 
Walaupun hati berat nak lepaskan dia, aku tahu ini yang terbaik
I'm really sorry dear  :(


No comments:

Post a Comment