menu

Sunday, October 23, 2011

Teramat gembira ( 22.10.11)

Tak sia-sia 6 bulan aku menunggumu..hari nie kau muncul kembali mencariku.. tiada apa yang mampu aku katakan melainkan THANKS GOD!!! penat aku merinduimu, memikirkanmu dan sehinggakan kering sudah air mata ini untukmu.. dulu aku hanya mampu menghantar sms untuk bertanya khabar tentang dirimu, tapi roomate aku, eikha suruh aku call dia.. ak x punyai keberanian untk berckp dgnmu sebab aku punyai perasaan terhadapmu.. memang aku yang mencari timba di saat perkenalan kita.. nie entry aku pernah tulis tentang si dia..


semalam baru aku ada post kt fb aku 

 I'm thinking of you MOHD AFENDI ! ! ! Why you so cruel ! ! ! fuck..fuck..fuck.. 

tup2 pagi tadi pkul 10am dia text aku tapi kat no lama aku, no 2 ngn pakwe aku, zamri... nasib baik pakwe aku sporting gile babi ckp direct ada laki cari aku.. haha.. x gaduh pun tapi zamri x bagi no fon laki 2.. dia juz bagi clue 017-900***3... SAH!!! FENDI!!! mlm tadi terus aku call fendi!!!! bapak giler jantung aku berdegup laju, tangan sejuk, ckp pun x tau hapa da.. maklumlah terhappy sangat2.!!! dia ada kat kg skrg so BESOK aku nak jumpe dia!!!!  

I miss you FENDI!!  da lama kau buat aku tersiksa akhirnya kau cari aku juga!!  Memang aku dah ada pakwe, Zamri.. aku sayang giler kat zamri yela dah 4 tahun kami bersama..susah senang kami lalui bersama.. tapi dengan si fendi ni aku tengok dia mcm jatuh cinta pandang pertama.!! first time aku tengok dia terus aku jatuh cinta tanpa tahu dia siapa.. tapi aku dengan fendi nie hanyalah kawan saja dan dia pun dah tahu aku dah berpunya.. dulunya masing2 jual mahal, so aku dan fendi melepas jadi pasangan couple.. its ok jadi kwn lagi best kan fendi..!! boleh giler2.!! hahah.. seriusly, aku x sangka fendi kembali lagi dlm hidup aku!!!  

I miss you Fendi, I love you Zamri




No comments:

Post a Comment