menu

Thursday, May 5, 2011

warna-warni kehidupan

dua tiga sahabatku berlari-lari berkejaran. sesekali meluangkan masa bersama dengan kawan2 lama tidak menjadi masalah untukku. tapi disudut hatiku terimbas kembali kenangan tika bersama si dia yang sememangnya akrab denganku. aku pun tidak mengerti mengapa berlakunya pertengkaran antara diriku dan dirinya. mungkin masa itu aku masih budak dan tidak dapat berfikir dengan waras. tapi apakan daya itu hanyalah kenangan silam dan sekarang aku dan dia sudah mempunyai kehidupan masing2. I am grateful.

CINTA CINTA CINTA DAN CINTA kenapa kita perlu bercinta?
- untuk dihargai
- untuk bermegah-megah
- untuk memuaskan nafsu
- untuk membalas dendam
tapi tidak semua cinta itu indah dengan taman yang dipenuhi oleh ros merah sebaliknya dipenuhi oleh mawar berduri. sepanjang hidup aku bermacam-macam kisah ak pernah dengar tentang masalah cinta yang pernah dilanda oleh kawan-kawanku. tidak lupa juga untuk aku yang suatu masa dahulu pernah mengalami masalah cinta yang sangat parah. bila saja masalah timbul salah siapa LELAKI @ PEREMPUAN?? masing2 ingin menyalahkan antara satu sama lain, pernahkan anda berkata "SAYA MINTAK MAAF INI SEMUA SALAH SAYA" mungkin segelintar ada berkata demikian tetapi tidaklah 100%


ain... relax ok.!! jangan macam nie.!! YOU ARE A GIRL STOOD UP STRONG AND COURAGEOUS OK.! i always behind you to support the right decision.. i love you girl.! but please listen to the advice i was ever tell to you ain it's all for the good yourself and your life also. ingat dalam dunia nie ada banyak kumbang bukan seekor. apa yang dia buat kat kau, you need to persevere.!


Nobody knows its empty this smile that I wear,
The real I is left in the past because you have left me there.

Nobody knows I'm crying they wont even see my tears,
When they think that I'm laughing I still wishing you were there.

Nobody knows its painful they think that I'm strong,
They say that this wont kill me but I wonder if they were wrong.


Nobody knows I'm praying that you will change my mind,
They think that I had let you go when you left me behind.

Nobody knows I miss you they think I feel set free,
But I feel like I'm bound with chains trapped in the mystery.

Nobody knows I need you they say I can do it on my own,
But they don't know I'm crying when I'm all alone.


ok stop.!! da x nk bersedih-sedih lagi.!! tema cepat la balik rindu nak bercumbu-cumbuan sama kamo0.!! keindahan pantai yang sememangnya dari dulu ak kagumi.! hampir setahun ak tidak jejakkan kaki ke pantai kalau ada pun hanya mata yang memandang tapi hati penuh dengan kekusutan. tapi di pantai ini banyak kenangan aku dan si dia yang dahulunya pernah ak mencintainya. pantai ini lah saksi kami bersama. tapi ak akur dengan takdir bahawa jodoh nya dengan orang lain. sekarang si dia sudah berumah tangga dan aku doakan kebahagiaannya. :)


see.!! now I can smile with my big mouth and now I very-very GEMOK.!! whatever I don't care what other people say about my sexy body.! ouch.!! terlebih sudah.!! dulu masa ak kecik2 parent ak selalu bawak pegi mandi pantai..wa..bestnye..rindu nak mandi pantai.!! tapi x de geng nk pergi mandi, main air jela..huhu...


tembak menembak di pantai irama, bachok, kelantan with my lovely sweet heart





LIFE FOR PHOTOGRAPHY
LOVE l PEACE l HARMONY


2 comments:

  1. wowwwwwwwwww....thanx dear...u r the best..luv u..mmmuuuaxxx!!!

    ReplyDelete
  2. heheh..love u 2.muah.muah.muah.muah.

    ReplyDelete