menu

Sunday, April 24, 2011

tangisan berharga

YA ALLAH..!! hanya kepada-MU aku bermohon..aku tidak tahu apa yang mampu ak katakan lagi..kenapa diri aku tidak seperti orang lain..!! ak tidak mengerti apa yang berlaku sekarang..!! kenapa saat2 ini berlaku kepada aku.!! kenapa dan kenapa.??? bakpo ak baco dop masuk pun dale palo otok ak.!! esok ak pekso law.!! bakpo ak mesti ngaji nate gotu.!!! 
ak sero esok ak tok leh jawab law sebb ak duk ngadap book fikiran ak duk lain.!! ak nok ngapa section, kes, doh la ak dop pehe.!! carry mark pun rendoh jah.!! mapuh doh ak esok.!! pete it pulok ngn 19 bab.!! mapuh2.!! ak dop kuat nok hadapi final sem nih
umi, abah, kakak, adik mitok maaf sangt2..!! sem nih adik x leh nok jawab final.!! adk pun tok tahu bakpo.!! adik sedih sangat2.!! umi sokmo tanyo gano pekso buleh jawab ko.!! adik oyak buleh jah..adik mitok maaf sebb tipu umi.!! adk tok sangup nok oyk x leh..takut nati umi sedih.!!
aku asa da mcm putus asa.!! ada kawan pun masing2 petingkan diri sendiri.. yang pasti kawan yang berjasa azma, tq bagi soalan sport ko ak.!! ain ngn tema sentiasa dihati.!! always v sokongan ko aku.!! jue ngn mee pun tq bagi soalan sport ko ak.!! sep mu gano?? ok dop.!! mee x po ye carry mark tinggi doh..!!
ak sero po nok bunuh diri jah sem nih.!! ak dop hau gapo hok tok keno ngn diri ak sem nih
dalam maso samo ak bersedih atas kematian kawan ak (anak sedara zamri) ak pun rapat gop ngn ye.!! sedih dop leh g nawat ye.!!
mapuh la ak esok.!! kul 10am esok ak tubik doh.!! 

KEPADA KWN2 : GOOD LUCK!! JANGAN JADI MACAM AK!!




No comments:

Post a Comment