menu

Friday, May 20, 2011

successful mission

wah2..memang tidak dapat disangka benda ini berlaku.!! by the way tema, ain tq banyok2.!! meme berjaya plan mu weh..hahah..mati2 ak ingat sep mu x ingat doh besday ak. sampai hati sep mu x msj pun bsdy ak kt fb pun x oyak nah.. kejam..kejam..heheh. sapa ak x se tubik ngn sep mu marin. heheh. sory deh. hehe... 

secret recipe from tema and ain :)

heheh. sory wt plam mu gagal tapi mujur gop dop wt kt airport lau dop gak habis la bertepung keto mu ain. hehe.. wt dumoh ak lah mandi ngn telur pun jadilah. sapa umi ak ngepek sapo lah mari lepa telur kuning depe umoh ak. hahah.. 

weee..!! mandi tepung

dulu kat kolej ak yang selalu kenakan member2 mase besday diaorg. yang x leh lupa masa brthday aline. kaw2 kenekan dia sampai nangis2 ha. last2 masa birthday aku lak yang kene.!! balasan...balasan...heheh

mengalahkan hantu kak limah dah nie. habis rambut aku kene telur..!! ee..!!

aku merasai jugak tepung masuk dalam mata. heheh

serius ak x sangka tema, ain mu plan semua nih untuk ak. heheh. bia lah kita sambut bertiga tapi mu beli 4 kek kan untuk zamri 1. heheh... doh la maso nyo lepa tepung 2 ak sero po ado kucing mari terkam atas palo ak.!! ak duk mikir mati doh la aku.!! hahah..!! tapi memang best.!! dah kene mandi tepung ngn telur ape g aku la pulok kene mandi wajib. heheh..

Heppy Burfday
- semoga panjang umur... amin
- semoga kekal ngan Zamri sampai akhir hayat... amin
- semoga persahabatan kita kekal sampai bila2... amin
- heppy sokmo!!!

Selamoh nok ngepek sikit.
- kito hidup di dunio ni sementaro, umur koho tuo, ingat2 la Tuhe.. HAHA..
- aku doakan mu nge Zamri bahgia ke anak cucu.. amin
- nok ramah kokpek skali? plizzz nok raso kokpek ore tuo
- Selamat Hari Jadi, semoga panjang umur

* SWEET TAK KAMI * heheh. tq ain, tema


terima kasih la banyok2 wahai sahabat tercintaku.!! HIDUP KELATE.!! heheh

* KENANGAN TERINDAH DI SAAT MUNCULNYA 20 TAHUN *


No comments:

Post a Comment