menu

Friday, January 28, 2011

s.e.l.e.s.a.i.

mood pagi bermula..!! bukan sebb nk tulis blog ok ak bangun pagi nie..!! sebb NAK CUCI BAJU..heheh..ak bgun tadi kul 6.45am tapi da penuh washing meachine kat bawah 2..biase lah mood nk balik kg semua.. :( kelas ak kul 11am lambat g..lepas sidai kain jap g nak sambung tidur balik...heheh..hurmm....member2 ak sume da strt nk balik kg dah..aku..???? hurmm...x tau nk balik ke x.??? lau ak g putra or KL Sentral ada tiket ke x eh..?? hurmmm...nanti tengok ah lepas kelas ak pikir cmne..!! huhuu...sengal an..!! ye la mana x nye tngk org sume balik..!! sayu jew hati nie.!! hukhuk...imgat famili kt kg..!! hurm...sadisss..!!! titik untk fikirkan balik kg..!!
sal semalam aku asa cm HIDUP KEMBALI yela sebb seminggu nie fikiran aku kusut sangat..!!! sebb duk fikir sal dia..!! tapi nk DITAKDIRKAN selepas ak call z ak tertekan number yng penah ak dail dan aku tekejut sebb ak ada number fon dia..!!wah..!!! jantung mula berdegup laju..!!! OMG WHAT HAPPEND NOW..!! dan aku telah luahkan segala perasaan ak kt dia..ak nk dia tahu semuanya yang aku da seminggu kusut duk fikirkan dia..!! selepas pd 2 ak rasa lega sangat2..dan aku nekad still nk kawan g ngn dia..!! sebb tanpa dia aku boleh jadi GILA .!!!! so semalam ak leh tidor dengan teramat-amat lena..!!! miss you damn frenz..!!!

I LOVE YOU AS MY FRIEND BUT YOU ALWAYS IN MY HEART

No comments:

Post a Comment