menu

Monday, January 24, 2011

nak tulis blog ini

salam...aku pun tak tahu apa jadi ngn aku sekarang..!! padahal esok ada quiz finance ngn prezentation pr..!! 1 haram tak buat g..mood nk luah perasaan kat blog nie membuak-buak pulak..!! menyampah aku.!! x tulis kan rasa cm ada something tak kene lak..!! aku bingun sekarang..!! its all about love..!! saya dan awak.!!


aku pun tak tahu kenapa jadi mcm nie..!! sejak malam 2 awak duk ngepek ko saya sebb suh sy kelik kg..!! saya x tahu dan kenapa saya marah2 awak..!! awak terasa hati eh..!! sory tau..x berniat nk marah2 awak and tuduh awk nk kua ngn girl lain kt KL nie..!! padah hal time 2 sy x period pun.!! x tau ngpe sy marah2 awk..!! dan sejak hari 2 kite sling x contct..kenape.??kenape..??dan kenape..??? salah saya ke awak..!! lau salah saya, saya mitak maaf sngt2..!! saya sayang awak..!! jujur saya katakan saya lebih suke awak yang dulu..mase kite mula2 kenal...saya duk keje awak sngup call saya..!! wal hal time 2 awk kai maxis sy kai celcm..!! lepas sy balik keje msti awk msj or call saya..!! tapi sejak sy dtg KL asal awk da x mcm 2..!! duk KL awak kwn saya time 11.30 mlm jew..!! kenape awak.??? kenape awk berubah sikap..!!! saya akui salah saya sebb pada 3.1.11 saya mitak nk lebih serius ngn awak.!! tapi sy memang ikhas nk serius ngn awak sebb mase first time jumpe awk saya da gelabah..!! jantung berdegup laju, tangan da berpeluh.!! bukankah itu tanda seseoarng jatuh cinta.??? awak faham x apa itu C.I.N.T.A??? saya cinta kat awk.!!! awak faham x..!!! saya buat sume 2 sebb SAYA CINTA KAT AWAK..!!! faham tak..!!!!!!!!!!!!!! tapi semalam saya nekad NAK LUPEKAN AWAK..!! saya da dlte no fon awak also picture awak..!! saya da x nk tanggung derita..!! sebb sy tahu awak tak akan cinta kt saya..!!! saya harap awak jgn contct saya lagi..!! lau awk cntct sy lagi sy akn hanyut dlm mimpi saya sendiri..!! leave me alone..!! tapi saya rindu awak..!! rindu nk kiss awak..!! nk peluk awak..!! damn..!!!! kalau lah awak boleh baca nie sume kan best..!! hurmmmm.... 


Mengapa kau pergi di saat aku mulai mencintaimu
Aku berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Aku menyendiri lagi di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu





3 comments:

  1. yunk..sedih doe. mcm ape yg aku rase je skrg nie.

    ReplyDelete
  2. alaa...dia jugak yg poyo...werkkk haha ari tu kata kakak...amik..adik kena jugakk terfall in love..hahahaha...ala..lelaki meme..cepat berubah..masa mula2 kenal..semuanya indah...nanti da masuk sebulan dua..hampehh

    ReplyDelete
  3. eikha: kau asa gk..!! hampeh r..same2 sadis r nie..huhu..
    kakak: no comnt..huhu..!!!

    ReplyDelete