Thursday, September 23, 2010

night with piranha

sepatutnya aku update semalam tapi entah ngape semalam x leh nk update...maybe masalah teknikal kot..ada ke?? HAHA...whatever...semalam kua tengok movie dengan z...duk kt kg lagi ak da janji ngn dia nk tengok movie cite piranha...mujur ceritanya tidak menghampakan aku...tapi ape punye cerita la pendek sangat...movie start kul 9.20pm kul 10.50pm da habis...pendek sangat..HUHU..lau ikutkan hati nk sambung tengok cite cobra pulak..HAHA..(bnyak pulak duit aku..HUHU)...habis movie lepak ngn z sambil tengok keindahan malam di KLCC..masing2 duk berangan jikalau menara KLCC 2 milik sdn.bhd. HAAH...dan aku berkata padanya 
aku: kalu lah menaro ni hok saya mesti saya jadi ore sohor satu dunia' HAHA..
z: kalu g2 ngaji la sungguh bia umi awak tabik getar ko awak..
auni: tapi kalu saya berjaya nanti awak gano pulok???
z: x po lah awak, saya tupe gembira tengok awak berjaya...tapi jangan lupo kt saya sudoh..
aku: :( ................. awak...????
z: ape?????
auni: bile nak beli slr kt saya???
z: awak jadi gewe saya, saya beli lalu eh...supoh eh..!!! auni adilah sudikah awak jadi gewe saya mula dan saya berjanji akan jaga awak betul2 dan saya ingin tebus kembali kesalahan saya yang tiga tahun yang lalu...
auni: awak nie gak eh g2 lalu...saya gura jah...slr 2 saya buleh beli diri eh...saya nekad nok beli ngn duit saya diri...(dan aku menukar topik untuk snap2 dan aku tdk memberi respond kepada soalan yang seterusnya)

aku berangan ingin memiliki slr tapi apakan daya aku tidak mampu untuk memilikinya...aku hanya mempunyai camera digital..HUHU...tapi aku bersyukur at lease ada jugak camere..


ni hasil aku snap dengan mengunakan digital aku...yela slr x dop..HUHU...see who say digital x leh wt bokeh..HAHAH...cmre digital aku boleh pun x nanti slr ah..hahah...


berapa tingkatkah menara KLCC???? bak kata z "sebagai rakyat Malaysia kita perlu tahu kata sayang kat negara sendiri" HEHEH....


nie la cik z...al kisah nye bermula mcm nie...tepuk tangan dulu...tap..tap....THE END..haha....lawak ke???? er...entah ape2...kenapa cik z nie kurus sangat..tapi makan macam perut lembu...BANYAK..!!! cik z nie kekasih gelapku...aku couple ngn dia about 2 years..tapi cinta tak kesampaian orang tua sebelah aku x bekenan...nak buat macam mana kan...sekeras-keras aku kalau aku cinta kat orang 2 tapi famili aku x bekenan aku rela korbankan orang yang aku cintai..bia la aku yang merana daripada keluarga aku merana..aku x mahu kecewakan hati famili aku...aku pun x tahu kenapa famili aku x bekenan ngn dudak z nie..maybe secara fizikalnya kot...entahlah...tapi hanya aku yang tahu dalamannya...cik z nie seorang yang teramat baik dan teramat setia...setelah cinta kami terputus selama 2 tahun yang lalu tiada wanita lain yang singgah di hatinya...dia nekad untuk mencari rezeki untuk keluarganya...tapi takdir yang maha ESA kita berjumpe kembali di kuala lumpur...aku pun tidak faham dengan hatiku sendiri...masih adakah perasaan sayangku terhadapmu setelah 2 tahun hidupku kehilanganmu...so complicated...!!! tapi sumpah awak memang baik, jujur, setia, penyayang..beruntung sapa yang dapat awak...dan sampai sekarang saya masih tidak dapat bagi kata putus saya sayang awak lagi ke tidak...saya mitak maaf cik zamri...segala kenangan antara 4 tahun yang lalu masih ku ingat lagi...

2 comments:

  1. sama cam nasib saya la..dulu..pun umi sayo x berkenan kat gewe 1st sayo dulu...huhuhu
    hhahahahah

    ReplyDelete
  2. iyo kew auni amirah..heheh..tapi lonie saya gewe mula ngn cik zamri nie...tapi awak jangan oyak ko umi pulok...heheh

    ReplyDelete