menu

Sunday, May 19, 2013

Happy Birthday Auni Part 1



Assalamualaikum.. yeahhh ! Tittle pun dah sure mesti tau nk bercerita about what kan ! ok ni malam ambang my birthday ! this year excited nk celebrate my birthday because I at new place and with new friends ! malam tadi kiteorg ada pebarisan Sukol yg UiTM punye, lepas dah selesai semua bagai, someone ckp nk g makan ! aku pun follow jela diorg ! but masa balik bilik jap ak da bawak lilin !! heheh ! tapiii Farahain da tau today birthday aku ! lokasi celebrate my birthday Restaurant Hakim Seksyen 7 (kedai mamak ok) ! aku makan nasi kandaq dengan ayam and telur ! itu lah my birthday kek ! 




actually, diaorg semua x tau pun ak nk celebrate my own birthday ! yelaaa aku syok sendiri ! biasalah nak pujuk hati sendiri ! ape lagi tanjat la diaorg ! giler ape celebrate birthday pakai nasi kandaq ! tq Farah, Thah, Wany, Bell and Ada ! ingat da habis birthday aku ! ok rupanya I have a surprise ! 




oh my God I get a birthday cake ! masa wany mintak lilin, aku x syak apa pun ! ingat diaorg nk celebrate birthday sape lagi, bagi jela kan (nasib baik bwk lilin lebih) aku duk borak2, then Ada dtg blkg and close my eye ! ok dah tau I will get a great surprise from them ! and when I open my eyes I see a sweet cake with candle and they nyanyi HAPPY BIRTHDAY to me kt kedai mamak with many people ! ape lagi maluu la patik and terharu sangat2 ! semua orang pandang je, waitttt ... I get surprise againnn !!! Thah bagi la air tin pepsi kat aku ! ok tq, skali dia bukak habis terpercik gas tuuu !!! and suddnly, dia jatuh gedebab atas lantai sebab makcik Wany tarik kerusi ! balasannnn balasannn !!! 


Im happy tonight !


they are Ada, Farah, Wanny, Bell and Thah !
 tq tq tq tq tq tq tq !


One day, I will know the truth, one day I will know the meaning of life, one day I will find out who am I and live life with soul. Happy Birthday to a person who is independent, good looking, and funny and reminds me a lot of myself.
Happy Birthday to Auni Adilah Azmi, sweet 22 


 Farahain is the first person wish my birthday ! dia wish atas motor sweet katanya !


Fatma Ros second person ! "HAPPY BIRTHDAY TO YOU AUNI ADILAH BINTI AZMI ! jgn sedih2 esok kito wt nasi kerabu !!"

next person :
  • Wanny classmate)
  • Bell (budak sabah bah)
  • Thah (classmate)
  • Ada (classmate)
  • Mek Tek (BFF)
  • Mas (also birthday girl, same with me) (classmate)
  • Dira (mek kelate, classmate)
  • Dinie (adik kesayangan)
  •  Kak Zila (kak Petronas)
  • Ngek (best partner lesbo)
  • Yan (mek kelate, classmate)
  • Abg president MUiCC (Azim) 
 to be continue ....



No comments:

Post a Comment