Friday, January 18, 2013

Life Campus

Lama siot ak x kua lepak ngn kawan2. Semalam ak kua lepas nasib baik ada gak orang ajak. Hahah.. Yelah aku nih kaki lepak, pantang diajak on ajee.. Haaa.. Btw best ! Dapat gak tengok Minyak Dagu, tapi citer dia biasa2 jew, hantu tu agak la hodoh dan tekejut-tekejut aje.. Yang peliknye asal aku kuat pulak melatah, anak ayam aje yang kua. Haaha.. Aku pun pelik kadang2 ak melatah jugak tapi tak serius la.. Haaa.. 

Tengok movie hantu teringat kat BFF akuu, eikha.. Lau tengok movie scary ngn minah ni kompem asyik menjerit ajee!! Windu weh nak tngk movie hantu ngn kauu! Hahaha..


Love buddies.. Tengok movie hantu ngn Eikha kompem sume orang pandang ! Menjerit ajee. Hahaha


Agak syok la kan kua lepak, study nye belum.. Aku, Pika, Kinah, Farah, Wani, Ada, Wan...

Saje promote movie ni, padahal x tengok pun


 Chill lepak ngn korang weh ! 


 Minah ni x sah kalau x begambor, dalam fon ak penuh gamba dier je, 


Lepak JJ Bukit Raja jeww ponn


 Lepak Ombak Rinduuu, sambil tengok game Kel lawan Johor


Happy Chines New Year !


Kami comel, katanya Wani. Hahahha


Tq friends, make my day feel good ..
 
 




No comments:

Post a Comment