menu

Thursday, January 13, 2011

Keluarga bahagia


ini story about my life...dia dah macam sebahagian famili aku..tapi kami da clash..!! omg.!! what happend now.!! aku pun x berape faham dengan keadaan sekarang..tapi 2 lah kalau jodoh aku dengan dia redho je la kan..tapi tht day memang penat sangat2...dari kl aku turun kelang..dia datang ambik aku..kitorg da dekat 2 bulan x jumpe..yelah cuti sem..sekarang pun dia keje kat kuantan..lagi la jarang nak jumpe..2 minggu skali baru datang kl..wat pe aku nk fikir kan aku da clash ngn zamri.!! oh..damn..!!! tapi 2 lah kiteorg da clash tapi still take care each other..:)


nie kakak zamri yng first..kak iza..sporting..!!! amar nie anok buah zamri..amar comel..!!



amar comel..!!! macam pok yie..heheh


thats all about my life between cik ayie..!!! p/s: kiteorg da clash ok..!!!

No comments:

Post a Comment