menu

Sunday, January 23, 2011

aku.atin.eikha.

si eikha ngn atin kawan dari dulu lagi..mase zaman diaorg sek lagi..entah2 mase mak diaorg lahirkan duk katil sebelah jew..heheh..same2 duk banting..!! aku dak kelantan..!! al-kisah masuk unikop kami bertemu.!! atin nie cm cine doe.!! dan aku penat bila bercakap dgn dia coz dia tak faham bile aku cakap bahasa negeri aku.!!! atin..atin..!! mase sem 2 kiteorg ada salah fahm cikt.!! so si atin bwk diri pindah unit..huhu...pabila sem 3 baru la aku ngn eikha terasa kehilangan si nenek 2..!! tapi alhamdulillah selepas pd 2 persahabatan kiteorg kembali bersatu lagi..!! masuk sem 4 nenek 2 duk umah laki dia pulak.!! ok kiteorg faham..!! KELUARGA BAHAGIA katakan.!!! oi nenek bile nak kahwin..!! heheh...aku sayang eikha dan atin.!!! buktinya kemesraan kiteorang still cm dulu...

auni-eikha-atin...(kawan sampai kite kahwin eh)












sumpah aku cinta dan sayang same eikha dan atin..!!! beruntung aku kenal ngn korang.!! cikit pun x rugi..!! sayang lebih..!! dan korang sangup dan merelakan diri pabila aku memperkosa diri anda..!! hahah...by the way you are the best person in my life..!! KORANG MEMANG SENGAL..!!

p/s: bile korang nk beli cmre..!! heheh

No comments:

Post a Comment